Als algemeen marktleider van geavanceerde engineering, zet Hyundai zich elke dag in om de beste vorkheftrucks en magazijnapparatuur in de branche te leveren. Deze business unit stond nog in de kinderschoenen en was op zoek naar een eigen identiteit om een positieve en opmerkelijke merkbeleving te realiseren.
Het communicatieburea King of Hearts introduceerde als merkthema: ‘Alles begint bij Hyundai.’ Deze baseline nodigt mensen uit om hun uitdagingen aan het bedrijf voor te leggen en samen een oplossing te vinden. In het verlengde hiervan schreef ik voor King of Hearts een brand manifest. Het doel was om Hyundai te positioneren als de allround oplossingspartner voor elke uitdaging op het gebied van intern transport. Het merk staat voor onafhankelijkheid, individualiteit en solidariteit en wil dat zowel klant als dealer op zichzelf staan, terwijl Hyundai altijd achter hen staat. Hyundai zou het eerste moeten zijn waar men aan denkt, voor iedereen die op zoek is naar nieuwe heftrucks. Het creatieve team van King of Hearts zorgde voor het beeldmateriaal.
Everything starts with Hyundai
We build stories
Track dreams
and lift them
Upwards
We grow and reach higher
(Just move on up)
Unstoppable
As the speed of the future
To a bolder industry
We are committed to what may come
From a case to a 3 ton container
We’re bringing heavy back
But it’s more then carrying the load
We want to reach our goals on schedule
Smart is the choice at every level
We strive for an inclusive service
Inspired by individuality
We rise to mutual expectations
Therefor we tackle today's pitfalls
With a solid overnight solution
(All parts on board)
Empowered by solidarity
With a team as our only scheme
We are the tools that deliver the tools
Long-term devotion
To service everyday challenges
From any angle a starting point
A perpetual greater perpective
Created by a history of partnership
Our collective experience is our legacy
Today we sign this pact
The will to be like-minded
to every day
and every task
Everything starts with Hyundai.